flicka

It's not hard to fall, when you float like a cannonball...

Love taught me to lie, Life, it taught me to die

Previous Entry Share Next Entry
Quiz
flicka
tishywishy
Yeah I'm bored...

1. Time of starting? 5.49

2. Were you named after anyone? DOn't think so.

3. Do you wish on stars? Nope

4. When did you last cry? Erm, can't even remember!

5. Do you like your hand writing? It's okay I guess

6. What is your favourite lunch meat? Um, chicken?lol

7. What is the most embarrassing CD on your shelf? Britney Spears...I would chuck it out, but my sister loves her and my mum's ordered me to keep it, or else... lol

8. If you were another person, would YOU be friends with you? Dunno

9. Are you a daredevil? If I want to be

10. Have you ever told a secret you swore not to tell? No.

11. How do you release anger? By hitting walls, Lol, and listening to loud music

12. Where is your second home? my mate, Lizzie's

13. Do you trust others easily? Nope.

14. What was your favourite toy as a child? barbie I think. *oh the shame

15. What class in school / uni do you think is totally useless? R.E.

16. Do you use sarcasm a lot? Yep

17. Have you ever been in a mosh pit? No

18. What do you look for in a guy? A Nigel Harman lookalike ;) lol

19. Would you do a bungee jump? Maybe

20. Do you untie your shoes when you take them off? No

21. What's your favourite ice cream flavour? Chocolate or Vanilla

22. What's your favourite colour? Purple

23. What is your least favourite thing? Perverts. Lol And mondays. And Early mornings. I could go on forever

24. How many people do u have a crush on right now? well non celebrity wise 1. lol.

25. What do you miss most right now? dunno

26. What colour underwear are you wearing? Black

28. If you were a crayon, what colour would you be? Red

29. What is the weather like right now? Blood freezing!

30. Last person you talked to on the phone? Lisa

31. Whats the first thing you notice about the opposite sex? No comment... ;) Lol!

32. What is your fave part of yourself? Erm, no idea

34. Favourite drink? Lucozade! It's the ebst drink like ever!

35. Favourite alcoholic drinks? vodka & coke, vodka & orange, basically anything with vodkam lol

36. Natural hair colour? Brown

37. Eye colour? Brown

38. Wear contacts? nope

39. Siblings? Sister

40. Favourite month? August... don't have to go to school all month then!

41. Favourite food? Chinese

42. Last movie you watched? What lies beneath

43. Favourite day of the year? My birthday

44. Scary movies or happy endings? Both, mostly scary movies though

45. Summer or winter? summer

46. Hugs or kisses? Both :p

47. What is the funniest thing you have ever seen? Loads! Um, when me and my mate's went shopping on my birthday, when we came back about to get off the train, me and Lizzie got off and just as Becky was about to get off the doors closed and she got stuck on the train, lol! Anyways, Becky started banging on the train door, and as the train went off Lizzie ran after it shouting 'BECKY!!!!!' at the top of her voice waving her arms around, and I nearly collapsed laughing

48. What is the wildest night you have ever had? Lizzie's b-day party last year I think, she invited a load of people around and we all got pissed and had to do these dares, Lizzie had to have her head flushed down a toilet, and I ate soil, and there were loads others but I won't go into them...LOL!

49. Which celebrity are you most like? No Idea

50. What book/magazine are you reading at the moment? Sharon Osbourne's Autobiography

  • 1
Lizzie had to have her head flushed down a toilet OMG, lol how horrid :P
Where do people find these kind of quizzes, lmao they're everywhere! ;D

^That's well bad!
What does soil taste like lol!?

14. What was your favourite toy as a child? barbie I think. *oh the shame*
As if! Barbie rocks! :D

I'm reading Sharon Osbournes Auto-boigraphy too! :D

xxx

It doesn't really taste of much, can't really explain the taste, it was...garden like. LOL!

14. What was your favourite toy as a child? barbie I think. *oh the shame
LMAO it was pretty much all of our shame lol *hangs head*
47. What is the funniest thing you have ever seen? Loads! Um, when me and my mate's went shopping on my birthday, when we came back about to get off the train, me and Lizzie got off and just as Becky was about to get off the doors closed and she got stuck on the train, lol! Anyways, Becky started banging on the train door, and as the train went off Lizzie ran after it shouting 'BECKY!!!!!' at the top of her voice waving her arms around, and I nearly collapsed laughing
LMFAO i would've been LIKE PSSIING MYSELF LAUGHING LMAO!

lol It was really funny, these old fogies gave us the evils but that just mde me laugh even more LOL

  • 1
?

Log in